راه تشخیص تجهیزات دندانپزشکی اصل از قاچاق
نوشته شده توسط : تجهیزات دندانپزشکی

راه تشخیص تجهیزات دندانپزشکی اصل از قاچاق

امروزه خرید تجهیزات دندانپزشکی   نسبت به گذشته کار ساده تر و راحت تری شده است و دندانپزشکان با یک سرچ ساده می توانند  به منبعی از اطلاعات راجع به هرکدام از تجهیزاتی که قصد خرید انرا دارند دست پیدا کنند. در واقع در ابتدای کار نیاز نیست تا حضوری وقت در بازار بگذارند تا با برندهای موجود اشنا شوند با وجود سایت های تخصصی در این حوزه این مرحله از خرید حذف می شود و سرعت در انتخاب بالا می رود مخصوصا برای دند انپزشکانی که قصد خرید تمامی تجهیزات مطب را دارند.

دندانپزشکانی که قصد تجهیز مطب خود را دارند  باید زمان زیادی را صرف انتخاب بین برندهای موجود در بازار کنند. در این بین باید مراقب باشند که محصولاتی که خریداری می کنند قاچاق نباشد و از راه های قانونی وارد شده و به فروش میرسد و دارای گارانتی و خدمات پس از فروش نیز هستند. به دست اوردن همه این اطلاعات نیازمند مشاوره با کارشناسان خبره در این حوزه می باشد  و  دندانپزشکان از طریق سیک سرچ ساده میتوانند به اطلاعات شرکت های فروشنده دست پیدا کنند و از مشاوره کارشناسان انها برای خرید استفاده نمایند.

علاوه بر  تجهیزات دندانپزشکی    مواد دندانپزشکی نیز در سایت های تخصصی دراین حوزه به فروش می رسد  و دندانپزشکان برای خرید کوچکترین مواد مصرفی مورد نیاز خود نیز می توانند از طریق این سایتها اقدام نمایند. در واقع تنها با یک تماس تلفنی هم می توان از مشاوره کارشناسان در این حوزه استفاده نمود و هم می توان خرید خوب و اگاهانه ای داشت و دیگر نیاز به حضور و ذاشتن زمان در بازار نخواهید داشت.

دندانپزشکان باید توجه داشته باشند که خریدی که انجام می دهند از شرکت های معتبر در این حوزه باشد و کالایی که هریداری می کنند از گارانتی و خدمات پس از فروش معتبری برخوردار است. برخی از کالاهای قاچاق موجود در بازار به قیمت مناسب تری عرضه ی شوند ولی گارانتی و خدمات پس از فروش ندارند و اگر مشکلی برای دستگاه به وجود بیاید تعمیر ان برای دندانپزشک بسیار مساله ساز خواهد شد.

اغلب تجهیزات دندانپزشکی    موجود در بازار به صورت قانونی وارد شده اند و گارانتی دارند و در زمان خرید نیز شما عزیزان می توانید گارانتی محصول را از فروشنده در خواست نمایید . بعد  از خرید تجهیزات مورد نظر  گارانتی برای شما فعال می شود   و اغلب تجهیزات موجود بین یکسال تا 18 ماه گارنتی و 10 سال خدمات پس از فروش دارند و هر زمان که به مشکلی برخوردید می توانید با شرکت تماس بگیرین و از گارانتی و خدمات پس از ف5روش دستگاه خود استفاده نمایید.

در حال حاضر تعداد کالاهای قاچاق و بدون گارانتی در بازار به حداقل میزان خود رسیده است و باتوجه به نظارت های صورت گرفته تعداد انها در بازار بسیار کم شده است ولی بازهم به طور کامل از بین نرفته است و دندانپزشکباید در زمان خرید اگاه باشد و از هر برند متفرقه ای که قیمت مناسبی دارد خرید نکنند. این مساله بسیار حائز اهمیت است و دندانپزشک باید به ان توجه ویژه داشته باشد. البته برخی از برندهای موجود در بازا رکه بسیار شناخته شده نیز هستند از ابتدا گارانتی نداشتند مانند کوکسو .

 





:: برچسب‌ها: لوازم دندانپزشکی،تجهیزات دندانپزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: